Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

BACK TO THE ROOTS.....





Αγαπημένε μου φίλε...πόσες και πόσες φορές δεν επανέφερες στη μνήμη σου την πρώτη σου επαφή με το metal????....Πώς έγινε??? πώς έκατσε η φάση και κόλλησες???Τι ήταν αυτό που σε τράβηξε σ' αυτή τη μουσική????...και τι ήταν αυτό που πρωτοάκουσες??? Ανασκάλεψε στα αρχεία του μυαλού σου κάνε ένα search και εντόπισε το συγκεκριμένο συμβάν που σου άλλαξε τη ζωή..
Εγώ πάντως, το θυμάμαι αναλυτικότατα και στο παραθέτω....
Ντάξει ..με θυμούνται οι γονείς μου να τραγουδάω στην κούνια Β.Παπ., διότι το ραδιόφωνο τον έπαιζε ακατάπαυστα τότε και ύστερα από τον θείο μου άκουσα Πανούση κάπου στα 6, έτσι για να με βάζει να λέω τα βρωμόλογα που άκουγα μετά...χιχιιχιχι!!!!ΚΑΙ ξαφνικά στο 1997 πηγαίνοντας επίσκεψη στο μεγαλύτερο ξάδελφό μου έγινε η μόντα και....εκεί που μιλούσαμε ακούγοντας κάτι που είχε βάλει στο cd player χτύπησε το σταθερό του και με άφησε κάνα μισάωρο να κάθομαι μόνη μου, ενώ έπαιζε η μουσική, την οποία αρχικά άκουγα χωρίς ενδιαφέρον, όμως μετά....όταν έμεινα μόνη μου -εγώ και η μουσική να παίζει-, κάτι αισθάνθηκα μέσα μου, πώς να στο πω ρε παιδί μου, αφού το έχεις νιώσει με πιάνεις...και άρπαξα το cd στα χέρια μου να δω τι ακούω τόση ώρα τέλος πάντων....και guess what η πρώτη αγάπη είναι και παντοτινή ρε μαν (στη μουσική) ήταν μια Thrash μπάντα....ήταν το roots of SEPULTURA....το 2πλό, που απ΄ ό,τι έμαθα έπειτα ψάχνοντας..είχε βγει λίγους μήνες πριν....πωωωωπωωωω τι ήταν αυτό ρε άνθρωπε...??? ..Όταν ήρθε ο ξάδελφος με έπιασε να κουνάω το κεφάλι στο ρυθμό ασυναίσθητα, οπότε όταν του ζήτησα μετά το cd, δεν του ρθε απότομο, πολύ απλά μου το έδωσε και μαζί μ΄ αυτό μου δωσε και το σπρώξιμο με μερικά άλλα, να κάτσω και να προβληματιστώ και έπειτα να την ψάξω μόνη μου.... Το πρώτο τραγούδι που μου χε κάτσει από το roots είναι το Mass Hypnosis το οποίο ακόμα δεν το έχω βαρεθεί......Τα άλλα που μου έδωσε ο ξάδερφος ήταν ένα best of των Black Sabbath,το Kill em all των Metallica και το Reign in Blood των Slayer...
Αυτά είχα να σου καταθέσω φίλε μου πάρε κι ένα δείγμα του άσματος να νιώσεις και πες μου και συ άμα θες την δική σου εμπειρία...

Αχ βρε SEPULTURA μου είσαι η καψούρα μου.....







4 σχόλια:

  1. Ego ksekinisa me Crimson Glory,Iron Maiden kai Iced Earth kai meta irthan oi mellises...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και αντι να κολλησεις με Sabbath κολλησες με τα στενα παντελονια και τα battle vests.Τι να πω αλλο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. nai re...to sabbath eskase pio meta...sou lew..to 1o pragma pou akousa htane sepultura,,,arrwstia mauriiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ε καλα εγω ξεκινησα με deep purple.πιο παλια βεβαια εβλεπα Mtv που ακομα συχνα πυκνα εβαζε 80's rock video clips.αλλα πρωτο cd που αγορασα ηταν deep purple.ο richie μου κατεστρεψε τη ζωη.στο thrash μπηκα με destruction-eternal devastation.γι αυτο και κατεχει περιοπτη/συμβολικη θεση στο battle vest μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή